Undo what hurts so bad.

Har inte orkat blogga på typ en månad, men tänkte skriva lite snabbt vad som hänt under denna tid.lol
Min dator crashade och jag såg ingen framtid,fyfan vad ledsen jag var. Fick dock en ny ganska snabbt men ändå, min älskling är i himlen nu..haha.
Sen har jag gått skoterkurs, kört upp och nu väntar jag bara tills julls och jag fyller år så vi får skriva upp.
Spenderat 2,5 veckor i soffan för att se OS, men var även sjuk och fick bihåleinflammation.buhu
Åkte till Malå för att spela lite rinkbandy med fina tjejer, gick över förväntan även fast vi inte vann. 
Gjort bort en hel massa prov och hängt med fint folk.
Nu måste jag äta lunch och duscha,cuz food is good.hihihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback