gymnasieval



Har under den senaste tiden fått höra många nedvärderande kommentarer om mitt gymnasieval, inte bara av klasskompisar och folk i min ålder som kanske inte vet så mycket om mitt liv. Men även av närståendes föräldrar, lärare och liknande. Det har tillochmed blivit så att jag börjat svara "jag vet inte.." när personer frågar vad jag valt eftersom jag är rädd för att höra vad de har att säga. 

Jag väljer denna linje eftersom det är vad jag vill gå. 
Bara för att jag har bra betyg och skulle kunna gå vad som helst så ska inte mina drömmar tvingas stå över.
Förlåt mig, men jag tycker det är förjävligt att alla ska sitta och klaga på vad jag valt. 
Det är ändå mitt val, inte ditt eller någon annans.


Kommentarer
Postat av: Ida

Stå på dig, ingen har något att göra med ditt gymnasieval!

2014-01-30 @ 17:46:43 / URL: http://ididita.blogg.se
Postat av: Julia Wisniewska

Kram<3

2014-01-30 @ 18:18:05
Postat av: mamman

Du är manusförfattare i ditt liv mitt hjärta! Du kan bli precis vad du vill! :)

2014-01-30 @ 19:21:33
Postat av: fisherman

Sjukt bra kämpat,det vore bara dumt att välja en linje du inte vill gå pga människor i din omgivning.
stöttar dig till 110%!

2014-01-30 @ 22:09:58
Postat av: aisah

Det var exakt samma sak för mig!!! VNS äger! Bästa tiden i mitt liv

2014-01-30 @ 23:06:26 / URL: http://aisah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback